Pienryhmissä harjoittelee samaan aikaan 4-8 henkilöä. Ryhmiin voit kerätä oman porukan tai tulla mukaan olemassa oleviin ryhmiin.

Kevään pienryhmät 2.4.-21.6.2018 (12 viikkoa):

Hyvinvointi -ryhmässä parannetaan liikkuvuutta ja kehonhallintaa sekä vahvistetaan syviä tukilihaksia. Harjoittelu sopii erityisesti istumatyötä tekeville, koska teemme paljon niska-hartiaseutua elvyttäviä harjoitteita. Hiki saattaa tulla, mutta harjoittelun tempo on rauhallinen.

Suorituskyky -ryhmässä rasva palaa ja lihakset vahvistuvat. Saat voimaa, nopeutta ja kestävyyttä. Treeni on monipuolista ja intensiivistä – hiki tulee varmasti! Opit paljon kehonpainoliikkeitä sekä vapaiden painojen käyttöä. Sopii jo säännöllistä liikuntaa harrastaville.

Ryhmät ovat käynnissä, mutta vielä ehtii mukaan!

Treenien intensiivisyys ja laaja repertuaari erilaisia liikkeitä ovat ylittäneet kaikki odotukseni. Enää en vaihtaisi tätä treenimuotoa ja valmentajien ammattitaitoa mihinkään muuhun.

Julia, 29 v   [Lue lisää…]