Barre & Pilates

Barre

Barre on harjoittelumuoto joka on saanut inspiraatiota pilateksesta, joogasta ja baletista. Harjoittelussa vahvistuvat etenkin pakarat, reidet ja keskivartalo. Tunnin jälkeen tunnet olosi ryhdikkääksi ja energiseksi.


Tunti sopii kaikenikäisille perusterveille liikkujille eikä edellytä aikaisempaa kokemusta Barre-harjoittelusta.
Huom! Tunnilla harjoitellaan joko pilates/joogasukissa (tai muut jarrusukat) tai paljain jaloin.
Ota vesipullo mukaan

Pilates

Pilates on Joseph Pilateksen jo 1900-luvun alkupuolella kehittämä kehonhallintamenetelmä. Pilatesharjoittelu vahvistaa keskivartalon syviä lihaksia, lisää nivelten liikkuvuutta ja parantaa ryhtiä ja tasapainoa. Menetelmän pääperiaatteisiin kuuluu hengitys, vahva keskivartalo, keskittyminen, tarkkuus, täsmällisyys ja liikkeen virtaus.

Pilatestunnin tempo on rauhallinen ja tunti sopii kaiken tasoisille liikkujille. Liikkeet tehdään turvallisesti ja osallistujien yksilölliset tarpeet huomioiden. Harjoittelussa käytetään myös pienvälineitä, mm. pilatesrullaa, pilatespalloa, pilatesrengasta ja kuminauhaa.

Tunnin jälkeen tunnet olosi samalla virkeäksi ja rentoutuneeksi ja säännöllisen pilatesharjoittelun hyödyn tunnet kehossasi jo muutaman viikon jälkeen.

Pilatesta saa myös yksityisopetuksena, mikäli olet kiinnostunut, ota yhteyttä chatin tai sähköpostin kautta.

Tutustumiskortti

3 krt
45
  •  
0
    0
    Ostoskori
    Ostoskori on tyhjäPalaa kauppaan