Palveluehdot

Yleiset palveluehdot

Palvelu-, kortti- ja kampanjakohtaisten ehtojen lisäksi kaikkiin Primitive skillsin palveluihin sovelletaan yleisiä palveluehtoja. Käyttämällä tai ostamalla palvelua meiltä, hyväksyt myös nämä yleiset palveluehdot.

  1. Kaikki palvelutuotteet käsitellään näiden yleisten palveluehtojen mukaisesti. Kullakin palvelulla, kortilla tai kampanjatuotteella on lisäksi omat tuotekohtaiset ehdot, joihin sinun kannattaa tutustua ennen palvelun ostoa tai käyttöä. Lahjakortteja koskevat ostetun palvelun ehtojen lisäksi lahjakortin ehdot. Kampanjalahjakortteja lukuun ottamatta kaikki lahjakortit ovat voimassa 12 kk ostopäivästä.
  2. Force majeure-, pandemia-, luonnonkatastrofi- tai muussa vastaavassa tilanteessa Primitive skills varaa oikeuden muuttaa palvelun sisältöä ja korvata kaikki studio-ohjaukset ulko-, etä- tai verkkopalvelulla.
  3. Kaikkien palvelutuotteiden käyttöaikaa tai voimassaoloa on mahdollista jatkaa maksuttomasti esittämällä lääkärintodistuksen.
  4. Liikuntapalveluja käyttäessäsi huolehdithan että olet vakuutettu tapaturmien varalta. Terveydenhuoltopalveluja (hieronta, osteopatia, fysioterapia) tarjoavalla hoitohenkilöstöllämme on voimassaolevat potilasvahinkovakuutukset.
  5. Kun peruutat varaukset ajoissa, sinulle ei tule mitään seuraamuksia. Kaikilla palveluilla voi olla eri varaus- ja peruutusehdot, luethan ne huolellisesti ennen varauksen tekemistä. Peruuttamattomista tai myöhään peruutetuista varauksista veloitamme kunkin palvelun varaus- ja peruutusehtojen ja voimassa olevan hinnaston mukaisesti. Mikäli sinulla ei ole voimassaolevaa maksutapaa (laskutussopimus, sarja- tai kausikortti), jäädytämme varausoikeutesi tilapäisesti. Uusia varauksia pääset tekemään, kun olet maksanut kaikki peruuttamattomat tai myöhään peruutetut varaukset. Palvelutuotteiden käyttöaikaa tai voimassaoloa ei jatketa jäädytyksen ajaksi.
  6. Varauksia varten sinun täytyy kirjautua ajanvaraukseen ja tarvitset sitä varten maksuttoman asiakastilin ajanvarausjärjestelmäämme. Varaamisen yhteydessä luethan tarkkaan palvelu-, tunti- ja kurssikohtaiset varaus- ja peruutusehdot.
  7.  

Palvelukohtaiset ehdot

  1. Asiakkaalle myydään personal training -palveluita valmennuskokonaisuuksina, jotka koostuvat pääasiassa liikunnanohjauksesta, tekniikkaopetuksesta ja ravinto-ohjauksesta.
  2. Yhden tapaamisen kesto on 50 minuuttia  ja yhden tapaamisen hinta määräytyy voimassa olevan hinnaston mukaan.
  3. Mikäli tapaaminen toteutetaan muualla kuin palveluntarjoajan tiloissa, on asiakas velvollinen maksamaan sekä omat että valmentajan osalta tapaamisen toteuttamisesta aiheutuvat kulut kuten sisäänpääsymaksut, välinevuokra tai matkakulut.
  4. Asiakkuus on henkilökohtainen, eikä sitä voida siirtää toiselle henkilölle ilman palveluntarjoajan hyväksyntää.
  5. Asiakas sitoutuu noudattamaan valmentajan kanssa ennalta sovittuja yhteisiä tapaamisaikoja. Mikäli asiakas myöhästyy tai jättää saapumatta ennalta sovittuun tapaamiseen, hänelle ei korvata käyttämättä jäänyttä osaa tapaamisajasta.
  6. Asiakas voi pyytää sovitun tapaamisen siirtoa tai peruutusta viimeistään 24 tuntia ennen tapaamisajankohdan alkamista.  Mikäli siirto tai peruutus tapahtuu alle 24 tuntia ennen sovittua tapaamista, asiakkaalta veloitaan tapaaminen kokonaisuudessaan, poikkeuksena äkilliset sairastumiset tai force majeure-tapaukset. Sairastapauksessa asiakkaan tulee esittää palveluntarjoajalle lääkärintodistus.
  7. Valmennuksesta tehdään sopimus, jonka voidaan purkaa veloituksetta seuraavissa tapauksissa: vakava sairastuminen, muutto toiselle paikkakunnalle, varusmiespalvelus/siviilipalvelus ja raskaus. Käyttämättä jääneet tapaamiskerrat hyvitetään. Muissa tapauksissa asiakas voi purkaa sopimuksen maksamalla 50 % jäljellä olevista tapaamiskerroista.
  1. Asiakkaalle myydään Personal training-valmennuskokonaisuuksia, joihin sisältyy yksi, kaksi tai kolme viikoittaista tapaamista 3-4 henkilön ryhmässä. Tapaamiset ovat kestoltaan 60 minuuttia.
  2. Valmennuksesta tehdään sopimus, joka on toistaiseksi voimassa. Asiakas maksaa valmennuksen neljän viikon jaksoissa. Ensimmäinen jakso maksetaan ennen valmennuksen aloittamista joko verkkomaksuna tai käteis-/korttimaksuna kassaan. Siitä seuraavat jaksot asiakas maksaa laskulla. Sopimus voidaan irtisanoa päättyväksi seuraavan kalenterikuukauden viimeiseen päivään.
  3. Asiakkaalla on oikeus kesken valmennuksen muuttaa viikoittaisten tapaamisten määrää tai vaihtaa ryhmää, mikäli muissa ryhmissä on tilaa tai uusi ryhmä alkaa. Tämä täytyy tehdä ennen seuraavan laskutusjakson alkamista ilmoittamalla siitä palveluntarjoajalle kirjallisesti.
  4. Tapaamisten ajankohdat ovat etukäteen määritellyt ja tätä aikataulua on noudatettava. Asiakkaalle ei hyvitetä tapaamisia, vaikka hän ei pääsisi osallistumaan yhteen tai useampaan tapaamiseen ja vaikka hän ilmoittaisi esteestä hyvissä ajoin.
  5. Poikkeuksena edelliseen ovat sairastapaukset, jolloin lääkärintodistusta vastaan joko jo maksetut tapaamiset hyvitetään tai maksut kohdistetaan tuleviin tapaamisiin.
  6. Ryhmiin mahtuu kerrallaan neljä asiakasta ja toteutuu kolmella asiakkaalla. Palveluntarjoaja pidättää oikeuden siirtää asiakkaan toiseen ryhmään tai lopettaa ryhmä, mikäli toteutuneen ryhmän osallistujamäärä laskee alle kolmeen.
  7. Mikäli tapaaminen peruuntuu palveluntarjoajan toimesta, ryhmälle järjestetään korvaava tapaaminen sovittuna ajankohtana. Jos valmentaja estyy tapaamisesta esimerkiksi sairastumisen takia, on palveluntarjoaja velvollinen järjestämään sijaisen tapaamiseen.
  1. Asiakkaalle myydään terveydenhuoltopalveluita (hieronta, osteopatia ja fysioterapia) kertakäynteinä tai  sarjakortteina, jotka koostuvat hoitokerroista.
  2. Sarjakortti on voimassa ennalta määrätyn ajan. Käyttämättä jääneitä hoitokertoja ei hyvitetä.
  3. Sarjakortin hoitokertojen kesto on ennalta määrätty eikä sitä voida myöhemmin muuttaa.
  4. Asiakas varaa hoidot hierojan kanssa tai ajanvarausjärjestelmästä.
  5. Palveluntarjoajalla ei ole velvollisuutta hyvittää tai korvata asiakkaalle menetettyä aikaa, mikäli asiakas myöhästyy hoidosta, jättää saapumatta tai lähtee ennen hoidon loppua.
  6. Sarjakortti on henkilökohtainen, eikä sitä voida siirtää toiselle henkilölle ilman palveluntarjoajan hyväksyntää.
  7. Asiakas sitoutuu noudattamaan hoitohenkilön kanssa ennalta sovittuja tapaamisaikoja.
  8. Asiakkaan tulee pyytää toimittajalta yhteisen tapaamisajankohdan siirtoa viimeistään 24 tuntia ennen tapaamisajankohdan alkamista.
  9. Mikäli siirto tai peruutus tapahtuu alle 24 tuntia ennen sovittua tapaamista tai asiakas jättää saapumatta tapaamiseen, asiakkaalta veloitetaan tapaaminen kokonaisuudessaan. Veloitettu tapaaminen voidaan hyvittää asiakkaalle lääkärintodistusta vastaan. Tapaamisen siirto edellyttää palveluntarjoajan hyväksyntää/vahvistusta. Palveluntarjoajalla ei ole edellä mainittujen ehtojen täyttyessä oikeutta estää tapaamisajankohdan siirtoa tai peruutusta muutoin kuin perustellusta syystä.
  1. Body & Mind on tuntikokonaisuus, jonka tuntitarjonta ja sisältö päivitetään jatkuvasti. Ajankohtainen tuntitarjonta on näkyvillä palveluntarjoajan ajanvarauksessa tai nettisivuilla. Tunneille voi osallistua sarjakorteilla.
  2. Tunnit ovat kestoltaan 30-90 minuuttia. Sarjakortilta veloitetaan yksi kerta/varaus, riippumatta tunnin kestosta.
  3. Sarjakortti on voimassa ennalta määrätyn ajan. Käyttämättä jääneitä kertoja ei hyvitetä.
  4. Asiakas varaa paikan tunnille ajanvarausjärjestelmästä.
  5. Tunti toteutuu kolmella asiakkaalla. Toteutuneesta tunnista ilmoitetaan asiakkaalle 6 tuntia ennen tunnin alkua, mikäli tunti alkaa klo 12 jälkeen. Mikäli tunti alkaa ennen klo 12, siitä ilmoitetaan asiakkaalle edellisen päivän klo 21 mennessä.
  6. Asiakkaan tulee peruuttaa varattu tunti viimeistään 24 tuntia ennen tunnin alkua ajanvarausjärjestelmästä. Mikäli varattua tuntia ei peruta peruutusehtojen mukaisesti, tai asiakas jättää saapumatta tunnille, ei kertaa hyvitetä asiakkaalle.
  7. Poikkeuksena edelliseen ovat sairastapaukset, jolloin lääkärintodistusta vastaan sarjakortilta veloitettu käyntikerta hyvitetään.
  8. Palveluntarjoajalla ei ole velvollisuutta hyvittää tai korvata asiakkaalle menetettyä aikaa, mikäli asiakas myöhästyy tunnilta, jättää saapumatta tai lähtee ennen tunnin loppua.
  9. Sarjakortti on henkilökohtainen, eikä sitä voida siirtää toiselle henkilölle ilman palveluntarjoajan hyväksyntää.